Facebookta paylaş

İŞTE BENİM STİLİM SİMA ŞERAFETİONA KİMDİR - SİMA ŞERAFETİONA KAÇ YAŞINDA VE RESİMLERİ

İŞTE BENİM STİLİM SİMA ŞERAFETİONA KİMDİR

İşte Benim Stilim final ardından hız kesmeden, yeni sezonun yeni yarışmacılarını tanıtmaya başladı. İşte Benim Stilim yeni sezonda yeni yarışmacılarını izleyicileri karşısında tanıtmaya başladı ve bir birinden güzel olan İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacılarını bir önceki yazımızda sizlerle paylaşmıştık bu yazımızda ise, İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacılarından olan Sima Şerafetiona kimdir ve hakkındaki tüm bilgileri derleyip topladık sizler için bu yazımıza taşıdık.

Merak ve heyecanlı geçen İşte Benim Stilim final gecesi ardından yeni sezonda yarışacak isimler podyumda tanıtıldı, yeni seozonda bir birinden güzel olan yarışmacılar arasında, Sima Serafetiona hakkındaki bilgilerini okuyalım.

İşte Benim Stilim yeni yarışmacısı Sima Şerafetiona ile ilgili merak edilen sorular ise şunlar;
işte benim stilim sima şerafetiona kimdir, işte benim stilim 3. sezon yarışmacıları,  işte benim stilim sima şerafetiona, işte benim stilim sima şerafetiona kimdir boyu kilosu ve yaşı kaç, işte benim stilimdeki sima kim, işte benim stilim sima kim, işte benim stilim sima şerafertiona resimleri,

Güzel ve yetenekli yarışmacı Sima Şerafetiona resimleri, kilosu ve tüm bilgilerini merak eden okuyucularımız için yazımızın devamında tüm bilgilere ulaşabilirsiniz.

İŞTE BENİM STİLİM SİMA ŞEREFETİONA KİMDİR


Azerbeycan doğumlu olan güzel ve iddialı yarışmacı Sima Şerafetiona, yarışmanın en küçük yarışmacısıdır. Daha 17 yaşında olan güzel yarışmacı, Azerbaycan 2014 Best Model Of birincisidir.

İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacısı Sima Şerafetiona, Bilgisayar Mühendisliği okuyor ve uzun zamandır Türkiye'de yaşamaktadır. Güzel ve iddialı yarışmacı farklı ve yaratıcı giyinmeyi sevmektedir.

Sima Şerafetiona Boyu, Yaşı ve Kilosu Yaş : 17 Kilo ve Boy : (Güncelencektir.)


Sima Şerafetiona Resimleri 




Kategori: , , , , , ,