Facebookta paylaş

İSTE BENİM STİLİM ŞİLAN MAKAL KİMDİR - KAÇ YASINDA VE NERELİ

İŞTE BENİM STİLİM ŞİLAN MAKAL KİMDİR


Büyük bir final günü daha geçiren İşte Benim Stilim, yeni sezonada heyecanlı bir şekilde girdi. Final gecesinde 5 yarışmacı arasında Türkiye stili olarak seçilen Emel Özkızıltaş hayalerine kavuştu ve şimdi sıra bir birinden güzel olan 13 yeni yarışmacı.

Yeni sezonda İşte Benim Stilim, Şilan Makal kimdir, Şilan Makal Biyografisi, Şilan Makal fotoğrafları, Şilan Makal Kaç yaşında, Nereli, Kaç kilo gibi sorular sorulmakta tüm soruların cevabı yazımızın devamıda.

Bir biriyle yarışan İşte Benim Stilim yarışmacılarına yeni sezonda olan Güzel yarışmacı Şinal Makal, iddialı ve hırslı gözüküyor. Merakla beklene İşte Benim Stilim Yeni sezon yarışmacılarını final bölümü ardından tanıttı.

Yeni sezondada çekişmeli beklenen İşte Benim Stilim yarışmasında heyecanlar 6 Nisan tekrar olduğu yerden devam ediyor. İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacıları arasında olan Şilan Makal kimdir, nereli, kaç yaşında ve nereli gibi sorular takipçileri tarafından araştırılmaktadır. Sizler için yazdığımız bir önceki yazımızda, İşte Benim Stilim yeni seozn yarışmacıları hakkında bilgi vermiştik bu yazımızda ise Şilan Makal Kimdir ve hakkındaki bilgileri sizleri için derleyip toplayıp yazımıza taşıdık.



İŞTE BENİM STİLİM YENİ YARIŞMACILARI 》》

ŞİLAN MAKAL KİMDİR

Yeni sezona giren İşte Benim Stilim yarışmasında en çok merak edilenler ise yarışmacılar oldu. Şilan Makal kimdir, kaç yaşında ve boyu ile ilgili detaylar yazının devamında.

Koyu Galatasaray'lı olan Şilan Makal, yeni sezonda podyumda giydiği şık elbisesi ve makyajıyla büyük bir yankı oluşturdu. Şilan Makal'ın yarışmada yaptığı bir yorumda ise, En kötü ihtimalle benim için çok güzel olan bir an olarak yarışmadan elenirim diye ifade etti.

Yeni sezona bomba gibi giren İşte Benim Stilim yarışmasında en çok beğenilen diyebileceğimiz Şilan Makal'ın eski yarışmacı Nur Bozar'a benzetildiği söylenmektedir.

Podyuma çıkan güzel ve iddialı yarışmacı Şilan Makal, ilk yıldızını jüri'den aldı.  İvana Sert'ten gelen açıklamada, saçından ayakkabına kadar çok güzelsin yorumu ve Kemal Doğulu'dan gelen çok güzelsin yorumları ile, yeni sezonda şuan en iddialı yarışmacılar arasında önemli isim.

Şilan Makal Boyu : 1.72 Şilan Makal Kilosu : 56 

Şilan Makal Fotoğrafları 






işte benim stilim, işte benim stilim şilan makal kimdir, şilan makal biyografisi, şilan makal kaç yaşında, şilan makal kimdir, işte benim stilim şilan, işte benim stilim şilan makal fotoğrafları, şilan makal hayatı, şilan makal hakkında, şilan makal kaç kişi, kaç boyunda,

Kategori: , , , , , ,