Facebookta paylaş

İŞTE BENİM STİLİM GÖZDE BOZACI BİYOGRAFİSİ KAÇ YAŞINDA VE RESİMLERİ

İŞTE BENİM STİLİM GÖZDE BOZACI

İzleyicileriyle buluştuğu andan beri heyecan ve merakla takip edilen, İşte Benim Stilim yarışması seyircilerine yeni sezonda yeni yarışmacılarını tanıtmakta. İşte Benim Stilim Gözde Bozacı hayranları ve hakkındaki bilgileri merak eden takipçileri için bu yazıda tüm bilgileri sizlere paylaşıyoruz.

İşte Benim Stilim, Gözde Bozacı, Gözde Bozacı kaç yaşında, işte benim stilim yeni yarışmacıları, gözde bozacı kimdir, işte benim stilim gözde boyacı resimleri, işte benim stilim gözde bozacı kaç yaşında, gözde bozacı hakkında gibi sorularıyla merak edilen yarışmacı hakkındaki bilgileri sizlerle ayrıntılı olarak okuyalım.

Önceki sezonda yarışmada bulunan bir birinden güzel olan yarışmacılar, yıldız alarak yeni sezonda iddaa'lı olarak tekrar yarışmada bulunmaktadırlar. İşte Benim Stilim yarışması, yeni sezonunda yarışan yarışmacılarını belirledi ve yeni yarışmacılar izleyicileri tarafından merak ediliyor.

3. Sezonda yer alan bir birinden güzel yarışmacılar hakkında bilgiyi diğer yazımızda okuyabilirsiniz. Bu yazıda ise, İşte Benim Stilim Gözde Bozacı Kimdir ve Kaç yaşında olduğu hakkında bilgileri sizlere aktaracağız.

Gözde Yazıcı hakkında tüm bilgilere ve resimlerine aşağıda okumaya devam ederek ulaşabilirsiniz.


İşte Benim Stilimi Gözde Bozacı Biyografisi


GÖZDE BOZACI KİMDİR

Gözde Bozacı, İşte Benim Stilim yarışmasında önceden konuk olarak, izleyici karşına çıkmış ve izleyiciler tarafından beğenilmiştir. Gözde Bozacı, Kendini 2. Sezonda tanıtı ve beğenilip 3. sezonda hak kazanmış oldu.

14. bölümde kendini tanıtan Gözde Bozacı, bu sezonda izleyicileri tarafından merak edililiyor. Bu sezonda başarılı olacağına inanan güzel yarışmacı Gözde Bozacı, bu sezondada yıldız almayı bir hayli istemekte.

Ailesiyle beraber ayakkabı imalatını yapan Gözde Bozacı ayakabı modasında uzman olarak görünüyor. İşte Benim Stilimde merak edilen yarışmacı, 1990 yılı doğumlu ve Bursa'da yaşamaktadır.

GÖZDE BOZACI KİLOSU BOYU VE YAŞI

İşte Benim Stilim Gözde Bozacı: Yaş : 25 kilosu ve boyu:   (Bilinmemektedir)

Gözde Bozacı Resimleri





Kategori: , , , , , ,